РЕЗУЛЬТАТИ ПРОДАЖІВ В СВІТІ ЗА ПЕРШЕ ПІВРІЧЧЯ 2020 

 

 

У першому півріччі Група Renault реалізувала 1,256,658 автомобілів, показавши позитивну динаміку продажів в червні, особливо в сегменті електромобілів.

 

  • Беручи до уваги вплив Covid-19, за перші 6 місяців цього року Група Renault реалізувала 1,256,658 автомобілів, зазначивши гарні результати продажів в червні. Крім того, минулого місяця Renault зайняла перше місце за продажами в Європі.
  • На ринку електромобілів ZOE стала моделлю, що найбільше продається в Європі, показавши 50% зростання (до 37,540 шт.) за перше півріччя. У червні було зафіксовано рекордну кількість замовлень - 11,000 автомобілів.
  • У другому півріччі Група продовжить виводити на світовий ринок нові моделі: гібридну лінійку E-TECH і Twingo Z.E. в Європі, новий Duster в Америці і новий SUV в Індії.
  • Група активно працює над виконанням своїх цілей в рамках програми CAFE 2020.

 

В контексті пандемії Covid-19, з середини березня Група Renault призупинила реалізацію автомобілів і виробничу діяльність в більшості країн. Як наслідок, продажі компанії впали на 34,9% до 1 256 658 одиниць в першому півріччі, в той час як ринок впав на 28,3%. Зниження обсягів продажів Групи відбулося в основному через її глибокої інтеграції в країнах, які потрапили під суворий карантин.

 

«Світ переживає безпрецедентну кризу, дуже впливає на наш бізнес. Як тільки почалося відновлення, наші заводи і дилерська мережа швидко мобілізувалися, аби задовольнити потреби клієнтів. Зростаючий попит в червні став наслідком державних заходів підтримки в Європі. Друге півріччя ми починаємо з дуже високим рівнем замовлень, достатньою кількістю запасів і зростаючим ціновим позиціонуванням для всієї продуктової лінійки. Крім того, ми виходимо з новим гібридним пропозицією E-TECH, унікальним у своєму сегменті, яке, однак, вже отримало позитивний відгук», - зазначив Дені Ле Вот, член виконавчого комітету, старший віце-президент з продажів та регіонів Групи Renault.

 

Електромобілі: ZOE - лідер зростаючого сегмента

 

Обсяги продажів електромобілів Renault по всьому світу зросли на 38%, в першому півріччі було продано більше 42 000 автомобілів.

 

В Європі ZOE стала найпопулярнішим автомобілем, показавши зростання продажів до 50% (37 540 одиниць) і досягнувши рекордного рівня замовлень в червні - майже 11 000. Нові продукти в EV-сегменті - Twingo Z.E. і двигуни E-TECH Hybrid (новий Clio Hybrid, новий Captur Plug-In Hybrid і новий Megane Estate Plug-In Hybrid) - в значній мірі допоможуть Групі досягти цілей в рамках програми CAFE 2020.

 

Європа

 

Результати продажів Групи склали 623 854 автомобіля, що на 41,8% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, в той час як ринок впав на 38,9%. Група успішно оновила всі моделі Renault B-сегмента - Clio, Captur і ZOE. У першому півріччі новий Clio став бестселером у B-сегменті в Європі - 102 949 одиниць.

 

У першому півріччі бренд Dacia зафіксував зниження продажів на 48,1% (продано 161,334 автомобілі), що стало наслідком кризи, викликаної Covid-19.

 

У червні продажі Групи в Європі виросли, Renault і Dacia досягли ринкової частки 10,5% і 3,5% відповідно.

 

За межами Європи на результати Групи особливо вплинув спад ринку в Росії (-23,3%), в Індії (-49,4%), в Бразилії (-39,0%) і Китаї (-20,8%).

 

Росія

 

У другій за величиною країні за обсягами продажів Група Renault є лідером з часткою ринку 30,2% (+1,4 пп). Продажі впали на 19,5%, при цьому ринок скоротився на 23,3%.

 

Ринкова частка бренду Renault зросла на 0,3 пп до 8,1%. Arkana підтверджує свій успіх - в першому півріччі було продано більше 7000 автомобілів.

 

LADA зміцнює свою позицію лідируючого бренду з ринковою часткою 20,8%, до неї необхідно додати 1,3% для моделі NIVA (АВТОВАЗ), яка з липня також представлена під брендом LADA. LADA Granta і LADA Vesta залишаються двома бестселерами в Росії.

 

Індія

 

Продажі Групи впали на 28,7% на ринку, який скоротився на 49,4%. Renault досягла ринкової частки 2,8% (+0,8 пп). За перші шість місяців було продано близько 13 000 автомобілів Triber. У другому півріччі діюча SUV-лінійка (Kwid, Duster, Triber) доповниться абсолютно новим позашляховиком.

 

Бразилія

 

На ринку, який впав на 39,0%, продажі Групи скоротилися на 46,9%, в основному це викликано новою стратегією підвищення прибутковості та зміни цін на автомобілі.

 

Китай

 

Показники Групи знизилися на 21,2%, ринок скоротився на 20,8%. В даний час Група реалізує нову стратегію, переорієнтовуючи свою діяльність на комерційні автомобілі з Renault Brilliance Jinbei Automotive Co, Ltd і електромобілі з eGT New Energy Automotive Co, Ltd (eGT) та Jiangxi Jiangling Group Electric Vehicle Co. Ltd (JMEV).

 

Південна Корея

 

Група продемонструвала зростання продажів на 51,3% на ринку, який зріс на 6,9%. Це стало можливим завдяки успіху нової моделі XM3, випущеної в березні 2020 року: за чотири місяці було продано більше 22 000 автомобілів.