1. ВИРАЗНИЙ ДИЗАЙН

1.1 Стильний зовнішній вигляд

У розробці ARKANA брали участь кілька дизайн-студій Renault з різних країн, остаточний вигляд моделі був сформований в Центрі дизайну Renault у Франції.

Renault ARKANA гармонійно поєднує в собі силу і чуттєвість, які виражаються в яскравому і динамічному дизайні, підкресленому м'язистими лініями кузова.

Кузов новинки має витончені чуттєві форми, які вказують на приналежність ARKANA глобальній дизайн-концепції, що розроблена старшим віце-президентом з корпоративного дизайну Групи Renault Лоренсом ван ден Акером.

Передня частина виконана з акцентом на збільшений логотип на чорному тлі, обрамлений декоративним хромованими елементами. Розширена верхня частина декоративної решітки радіатора і широка нижня частина бампера візуально збільшують габарити передньої частини кузова. Висхідна поясна лінія кузова з хромованими елементами і спадаючий профіль даху роблять силует Renault ARKANA динамічнішим і спортивнішим. Широке і високе лобове скло, великі бічні стекла і обтічна форма даху забезпечують чудову оглядовість і візуально розширюють внутрішній простір автомобіля.

При цьому надійність, сильний характер і позашляхові якості потужного кросовера знайшли відображення в нижній частині автомобіля за рахунок відмінної геометрії кузова: значного дорожнього просвіту (205 мм), великих кутів подолання перешкод (кут в'їзду – 210, кут з'їзду – 260), широких колісних арок і 17-дюймових коліс. Захисні елементи нижньої частини кузова також підкреслюють функціональність і позашляхові якості абсолютно нового купе-кросовера. Металевий захист картера двигуна входять в базову комплектацію автомобіля.

Єдина концепція дизайну моделі знайшла відображення і в виразній, витонченій, повністю світлодіодній оптиці Pure Vision з впізнаваними C-подібними елементами. Вони забезпечують на 20% потужніший світлопотік, ніж галогеновий промінь, і покращують видимість в темний час доби. В задніх ліхтарях також використовуються світлодіодні елементи c технологією Edge light, які утворюють впізнаваний в потоці подовжений світловий «підпис» з 3D-ефектом, що підкреслює габарити кузова (ширина 1 820 мм). У дзеркала заднього виду вбудовані повторювачі сигналу повороту.

Команда Renault з особливою ретельністю підійшла до декоративних елементів екстер'єру, які підкреслюють індивідуальність Renault Arkana:

  • хромовані декоративні молдинги на дверях;
  • декоративні хромовані медальйони на крилах кузова;
  • хромований контур засклення;
  • передня і задня захисні накладки, пофарбовані під хром;
  • хромована вставка в задній бампер ще більше візуально підкреслює габарити автомобіля;
  • хромований патрубок системи випуску.

Стильний образ нового купе-кросовера підкреслюють стильні кольори кузова і диски виразного дизайну:

  • Сім кольорів кузова: червоний гранат, бронзовий хакі, сірий Марс, сіра платина, білий лід, чорна перлина і коричневий каштан;
  • Три варіанти дисків:

1. 17-дюймові стилізовані Celebris

2. 17-дюймові двоколірні легкосплавні Ortis з ефектом алмазної шліфовки

3. 17-дюймові двоколірні легкосплавні Montis з ефектом алмазної шліфовки (для версії з TCe 150).

Габаритні розміри (4х2/4x4):

Довжина кузова 4 545 мм

Ширина кузова (без бічних дзеркал) 1 820 мм

Висота (без пасажирів і навантаження) 1 565 мм

Колісна база 2 721 мм - найдовша в сегменті!

Колія передніх коліс 1 562 мм

Колія задніх коліс 1 576 мм

Дорожній просвіт (208мм /205 мм)

1.2 Продумана функціональність салону

Яскравий, інноваційний зовнішній вигляд ARKANA знайшов продовження в інтер'єрі, який відрізняється, продуманою ергономікою і комфортом.

Плавні лінії передньої панелі і витягнута форма повітропроводів візуально підсилюють відчуття простору в салоні. Завдяки високому рівню комфорту і великій кількості персональних налаштувань, Renault ARKANA є ідеальним рішенням як для коротких щоденних поїздок, так і для довгих подорожей за місто.

Дотримуючись основної концепції моделі, пріоритетним для інженерів Renault при проектуванні салону було водійське місце. Для більш легкого і комфортного керування автомобілем центральна консоль з 8-дюймовим сенсорним дисплеєм мультимедійної системи EASY LINK орієнтована в бік водія.

Дизайнери інтер'єру особливу увагу надали ергономіці. Наприклад, для функцій, що використовуються найчастіше в автомобілі, в центральній консолі передбачена зручна панель з клавішами:

  • Підігрів передніх сидінь;
  • Меню системи MULTI-SENSE;
  • Центральний замок;
  • Відключення задніх датчиків паркування;
  • Меню системи камер кругового огляду.

Залежно від режиму водіння, система MULTI-SENSE, крім контролю за відгуком двигуна, алгоритмом роботи CVT X-Tronic і рівнем зусилля на кермі, пропонує особливі настройки атмосферного підсвічування салону Ambient light. Воно надає інтер'єру нового Renault ARKANA індивідуальності і дозволяє обрати один з восьми кольорів за бажанням водія.

Регулювання рульового колеса за кутом нахилу і вильоту дозволяє водієві комфортно розміститися за кермом.

Завдяки просторому салону ARKANA комфортний як для водія, так і для пасажирів. У Renault ARKANA встановлені ергономічні сидіння з розвиненою бічною підтримкою, регулюванням висоти і поперекового підпору, а також регульованим центральним підлокітником.

Відповідаючи особливостям експлуатації в зимових умовах, підігрівом оснащені не тільки місця водія і пасажира, а й задній ряд сидінь, а також рульове колесо.

1.3 Місткий салон

Підйомні п'яті двері великої площі, а також широкий отвір (1114 мм) нового купе-кросовера Renault ARKANA забезпечують легкість завантаження багажу.

Багажне відділення оснащено додатковим освітленням, його обсяг для версій з переднім приводом складає 508 л з можливістю збільшення до 1 333 л завдяки сидінням заднього ряду (1/3 і 2/3), що складаються.

Крім того, в салоні розташовано кілька ємностей для зберігання речей загальним обсягом 20,5 л:

  • відсік під центральною консоллю (2 л) з двома USB-роз'ємами і розеткою на 12В;
  • кишені для зберігання в передніх (4 л) і задніх дверях (2 л);
  • бардачок об'ємом 5,2 л;
  • два підстаканники в центральній консолі для передніх пасажирів.

1.4 Висока якість матеріалів

В оздобленні салону Renault ARKANA використовуються стійкі до механічних пошкоджень матеріали, наприклад, напівматовий хром для рульового колеса, важеля перемикання передач і повітропроводів.

Центральна консоль покрита зносостійкою і приємною на дотик захисною плівкою, а для приладової панелі і внутрішньої обробки дверей використовуються матеріали з м'якою текстурою.

Завдяки відмінній шумоізоляції, двоконтурним ущільнювачам по всьому периметру дверних прорізів і трьохконтурним - в нижній частині дверей, а також ретельному віброакустичному опрацюванню конструкції автомобіля, інженерам вдалося досягти низького рівня шумів і вібрацій в салоні автомобіля.

1.5 Безключовий доступ і кнопка Start / Stop

Всі версії Renault ARKANA, крім Life, оснащуються функцією «вільні руки», яка дозволяє користуватися автомобілем, не дістаючи ключ-карту з кишені. При цьому закривання дверей здійснюється автоматично, коли водій відходить від неї на відстань кількох кроків, і підтверджується звуковим сигналом. На ключ-карті розташовані кнопки, що відповідають за відкриття і закриття автомобіля, а також за запуск двигуна за допомогою системи Renault Start.

2. ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ 

2.1 Шасі: задоволення від водіння і високий рівень комфорту

Renault ARKANA відкриває нову епоху їздових налаштувань автомобілів Renault для українського ринку. Динамічний купе-кросовер покликаний дарувати задоволення від водіння, при цьому зберігаючи традиційні якості моделей бренду - комфорт, надійність і витривалість на будь-яких типах покриття.

В конструкції шасі понад 55% компонентів є новими в порівнянні з виробленими наразі моделями SUV. У той час як для інших 45% шасі були взяті тільки кращі, перевірені часом технічні рішення, які зарекомендували себе і користуються попитом у клієнтів. В результаті Renault ARKANA, побудований на новому поколінні модульної SUV-платформи, забезпечує повну відповідність їздових властивостей купе-кросовера високим стандартам сегмента C-SUV і дарує клієнтам новий рівень задоволення від водіння.

Повністю новий рульовий механізм з електропідсилювачем змінної продуктивності робить комфортним управління на високій швидкості і в той же час дозволяє скоротити зусилля на паркувальних швидкостях на 40% в порівнянні з гідропідсилювачем. Крім того, він забезпечує зворотний зв'язок і ізоляцію керма від вібрацій і ударів при проїзді нерівностей як по прямій, так і в поворотах. Рульова колонка Renault ARKANA регулюється як по висоті, так і по вильоту.

Для Renault ARKANA пропонується два варіанти задньої підвіски. Модифікації з повним приводом комплектуються незалежною багатоважільною конструкцією з двома поперечними і одним подовжнім важелем, яка забезпечує оптимальний комфорт і надійну керованість. Крім того, за рахунок кращої геометричної прохідності незалежна задня підвіска ідеально підходить для їзди по бездоріжжю. Версії з переднім приводом оснащуються напівзалежною задньою підвіскою.

Зберігши традиційну архітектуру підвісок, інженери Renault створили для купе-кросовера ARKANA особливу настройку шасі. Наприклад, більш жорсткі - на 38% спереду і на 55% ззаду, - стабілізатори поперечної стійкості забезпечують точність реакцій і зменшені крени кузова в поворотах, при цьому зберігаючи фірмову для всіх моделей Renault енергоємність шасі. Відповідним чином спеціально для Renault ARKANA були переналаштовані всі пружні і демпфуючі елементи підвіски.

Дорожній просвіт ARKANA становить 205/208 міліметрів в залежності від приводу. Кут в'їзду дорівнює 210, а кут з'їзду – 260. Завдяки відмінній геометричній прохідності, енергоємній підвісці та інтелектуальній повнопривідній трансмісії автомобіль дозволяє впевнено пересуватися на будь-якому покритті.

2.2 Новий силовий агрегат: відмінна динаміка і рекордно низька витрата палива

Renault ARKANA є першим автомобілем Альянсу на українському ринку, який оснащується новим бензиновим двигуном TCe 150 з турбонаддувом. Цей агрегат об'ємом 1 330 куб.см., розроблений Альянсом у співпраці з концерном Daimler, оснащений тубронаддувом, безпосереднім уприскуванням палива і подвійною системою зміни фаз газорозподілу. Його потужність на Renault ARKANA досягає 150 к.с., а максимальний крутний момент 250 Нм наявний в широкому діапазоні оборотів, починаючи з 1700 об/хв.

У двигуні TCe 150 використовується низка технічних інновацій. Блок двигуна виготовлений з алюмінієвого сплаву, а його головка має звужену в верхній частині «трикутну» форму. Це рішення дозволяє зробити конструкцію компактнішою і легшою. Безпосереднє впорскування палива під тиском 250 бар і особлива форма камер згоряння забезпечують чудові показники ефективності. Технологія плазмового напилення покриття стінок циліндрів Bore Spray знижує тертя і оптимізує тепловий режим роботи двигуна, тим самим підвищуючи його надійність і економічність.

Новий двигун дарує справжнє задоволення від водіння за рахунок великої потужності і крутного моменту в широкому діапазоні оборотів. При цьому витрата палива в змішаному циклі складає всього 7 л/100 км, що є найкращим показником в класі SUV. Завдяки цьому запас ходу на одному баку палива у Renault ARKANA досягає 700 кілометрів.

У новому двигуні використовується подвійна система зміни фаз газорозподілу з роликовими штовхачами і електронним управлінням. Залежно від оборотів і навантаження вона регулює роботу клапанів як на впуску, так і на випуску. В результаті вдається домогтися більшого крутного моменту на низьких оборотах - максимальне значення 250 Нм досягається вже при 1 700 об/хв. У поєднанні з електронно-керованим перепускним клапаном, що забезпечує швидкі і точні реакції на натиснення педалі акселератора, новий турбодвигун TCe 150 має відмінну прийомистість. Під час розробки турбомотор випробовувалися по 40 000 годин на стендах, що відповідає 14 рокам експлуатації по 8 годин щодня. Крім того, прототипи автомобілів з двигунами TCe 150 пройшли по 300 тисяч кілометрів в екстремальних умовах експлуатації - в мороз, спеку, в умовах підвищеної вологості і сухого клімату, повністю підтвердивши високу надійність і довговічність.

Завдяки високому крутному моменту в широкому діапазоні оборотів двигун TCe 150 ідеально поєднується з трансмісією CVT X-Tronic нового покоління. Збільшений з 6,0 до 7,0 діапазон передавальних чисел забезпечує поліпшені характеристики розгону, а новий ремінь дозволив зменшити тертя на 40%. У поєднанні з великим діапазоном блокування гідротрансформатора це дозволило знизити витрату палива на 10% в порівнянні з безступінчастою трансмісією попереднього покоління.

Крім високої ефективності, трансмісія відрізняється поліпшеною швидкістю і плавністю роботи. Новий корпус коробки передач знижує рівень шуму і вібрацій, а режим імітації роботи автоматичної коробки передач D-Step з 7 фіксованими ступенями забезпечує емоційний динамічний розгін і ще більше задоволення від водіння.

2.3 Персоналізація налаштувань водіння MULTI-SENSE

Для Renault ARKANA з двигуном TCe 150 пропонується система персоналізації налаштувань водіння MULTI-SENSE. Контролюючи відгук двигуна, алгоритм роботи CVT X-Tronic і рівень зусилля на кермі, MULTI-SENSE дозволяє водієві вибирати з трьох режимів водіння в залежності від ситуації. Крім того, кожен з режимів пропонує особливі настройки клімат-контролю і системи атмосферного підсвічування салону Ambient light, яке надає інтер'єру нового Renault ARKANA індивідуальність:

  • Режим SPORT покликаний дарувати максимальне задоволення від водіння, він поєднує в собі більш насичену реактивну дію на кермі з більш високими оборотами двигуна і більш пізнім спрацьовуванням системи стабілізації ESP;
  • Режим ECO спрямований на мінімальну витрату палива, тому відгук силового агрегату плавний, і клімат-контроль працює в режимі збереження енергії. При виборі режиму ECO салон підсвічується зеленим атмосферних світлом;
  • Режим MY SENSE дає водієві оптимальний компроміс налаштувань силового агрегату і надає свободу вибору зусилля на кермі (комфорт/стандарт/спорт), а система атмосферного підсвічування салону Ambient light пропонує 8 кольорів.

 

Новий двигун TCe 150 з трансмісією CVT X-Tronic наявний в поєднанні як з повним, так і з переднім приводом.

 

Крім двигуна TCe 150, Renault ARKANA буде доступний з бензиновим мотором об'ємом 1,6 л (114 к.с.) в парі з 5-ступінчастою механічною коробкою передач або CVT X-Tronic для передньоприводних версій, а також з 6-ступінчастою механічною трансмісією для повноприводних версій. Передавальний ряд механічної шестиступінчастої трансмісії був спеціально підібраний для купе-кросовера Renault ARKANA, щоб забезпечити найкращі характеристики при русі по місту і заміських трасах, а також достатній потенціал на бездоріжжі.

 

2.4 Нова силова структура кузова

Під новим поколінням платформи SUV мається на увазі широке застосування високоміцних і надміцних марок сталі - їх частка в кузові автомобіля складає 35%.

Крім жорсткої силової структури кузова, високий рівень безпеки Renault ARKANA забезпечують, в залежності від комплектації, до шести подушок безпеки (дві фронтальні, дві бічні і дві шторки), а також переднатягувачі передніх ременів безпеки.

Конструкція переднього бампера і капота Renault ARKANA спроектована з урахуванням вимог до безпеки пішоходів. Зона, що деформується, між корпусом бампера і переднім поперечним силовим брусом знижує ризик пошкодження ніг, а 100-міліметровий проміжок між капотом і двигуном дозволяє зменшити ймовірність травм голови.

Активна безпека Renault ARKANA забезпечується застосуванням новітньої системи динамічної стабілізації Bosch 9.3 з функцією електронного блокування міжколісних диференціалів, яка відрізняється поліпшеною ефективністю завдяки підвищеному робочому тиску і збільшеною частотою роботи, а також зниженим шумом і вібраціями.

2.5 Інтелектуальна система повного приводу ALL-MODE 4x4-i

Renault ARKANA пропонується як з переднім приводом, так і в поєднанні з інтелектуальною системою повного приводу. В останньому випадку водію наявні три режими роботи повноприводної трансмісії: 2WD, AUTO і LOCK.

У режимі 2WD крутний момент подається тільки на передні колеса, допомагаючи забезпечити мінімальну витрату палива. В режимі AUTO трансмісія автоматично розподіляє крутний момент в залежності від умов руху. Алгоритм LOCK призначений для умов їзди по бездоріжжю і може бути активований на швидкості до 80 км/год: в цьому випадку муфта примусово блокується, розподіляючи крутний момент між передніми і задніми колесами в пропорції 50:50.

    3.    ІННОВАЦІЇ ДЛЯ ЖИТТЯ

3.1 Мультимедійні можливості EASY LINK

Невід'ємною частиною комфортного водіння є можливість бути на зв'язку і оточувати себе звичними діджитал-інструментами. Renault ARKANA підтримує глобальний тренд на інтерактивність і персоналізацію автомобілів.

Клієнтам доступна мультимедійна система EASY LINK з підтримкою технології реплікації смартфона. Нова мультимедійна система EASY LINK з сенсорним 8-дюймовим екраном з технологією multi-touch має можливість масштабування на планшеті або смартфоні.

Екран EASY LINK дозволяє власнику реалізовувати функції управління системою дистанційного запуску двигуна Renault Start, системою персоналізації налаштувань водіння MULTI-SENSE і відтворювати музику.

3.2 Аудіосистема преміум-класа Bose®

З 2008 року Bose® разом з Renault розробляють висококласні аудіосистеми для преміальних моделей марки. Топ-версії оснащуються аудіосистемою преміум-класу BOSE з 8 високотехнологічними динаміками, сабвуфером з технологією Fresh Air, що забезпечує глибокий, низькочастотний звук, і цифровим підсилювачем зі звуковим процесором.

Система була розроблена спеціально для Renault ARKANA, що забезпечило оптимальне розташування джерел звуку і дозволило досягти концертного якості звучання:

  • два високочастотних динаміка діаметром 25 мм з кожного боку приладової панелі;
  • два динаміка діаметром 165 мм в передніх дверях для широкого діапазону частот;
  • два високочастотних динаміка діаметром 25 мм в задніх дверях;
  • два динаміка діаметром 16,5 см в задніх дверях для широкого діапазону частот;
  • один сабвуфер 150х230 мм в спеціально спроектованому корпусі в правій частині багажника.

 

У водія та пасажирів ARKANA є можливість налаштувати звучання, вибравши один з режимів - з об'ємним або лінійним звуком.

Технологія об'ємного звуку Bose® поєднує високу якість і реалістичність звуку, близьку до живого концертного виконання. Режим лінійного звучання відрізняється більш точним, «студійним» відтворенням композицій.

Завдяки технології Bose Centerpoint® пасажири занурюються в атмосферу збалансованого звуку, незалежно від їх розташування в салоні.

  1.     3.3.Системи допомоги водію

Крім систем активної безпеки (ABS, ESP, Hill Start Assist і т.д.), новий Renault ARKANA пропонує системи допомоги водію, якими легко керувати за допомогою екрану EASY LINK.

Залежно від комплектації, клієнтам доступні:

  • система контролю сліпих зон в діапазоні швидкості від 30 до 140 км/год, яка попереджає про наближення автомобілі LED-сигналами в бічних дзеркалах
  • круїз-контроль з функцією обмежувача швидкості
  • система контролю тиску в шинах
  • система камер кругового огляду.

Система камер кругового огляду для Renault ARKANA передає зображення з однієї з чотирьох камер (заднього і переднього виду, а також бічних, вбудованих в корпуси зовнішніх дзеркал) на екран мультимедійної системи - для максимально зручного паркування і повного контролю за ситуацією по всьому периметру автомобіля.

Система камер кругового огляду буде корисна не тільки при маневруванні в щільному міському потоці і паркуванні, але також на бездоріжжі, щоб попередити наїзд на перешкоди, які виходять за межі поля зору водія. З метою безпеки на швидкості вище 20 км/год камера вимикається автоматично.

    1.     3.4.Готовність до складних умов експлуатації

Renault ARKANA - це купе-кросовер, що ідеально підходить для експлуатації в українських умовах. Завдяки відмінній геометрії, високому кліренсу, енергоємній підвісці з великим запасом міцності, а також надійній системі повного приводу ARKANA відмінно пристосована до експлуатації в специфічних дорожніх і кліматичних умовах України.

Система дистанційного запуску двигуна Renault Start дозволяє безпечно завести і прогріти двигун, допомагаючи забезпечити комфортну температуру в салоні навіть при екстремальних температурах. Це унікальна опція підсилює нашу позицію в адаптації модельного ряду до локальних умов.

Renault Start активується двома способами: за допомогою ключа-карти або програмуванням за допомогою екрану мультимедійної системи EASY LINK. Renault Start запускає двигун автомобіля для прогріву або охолодження салону при натисканні відповідної кнопки на ключі-карті.

При наявності мультимедійної системи EASY LINK завести автомобіль можна незалежно від вашого місця розташування, заздалегідь запрограмувавши включення системи Renault Start на потрібний час. На випадок екстремально низьких температур в системі передбачений режим кількох послідовних прогрівів (не більше п'яти).

Спеціально для холодного клімату:

  • обігрів передніх сидінь
  • обігрів задніх сидінь
  • рульове колесо з обігрівом
  • обігрів бічних дзеркал з електроприводом
  • обігрів лобового і заднього скла по всій поверхні
  • обігрів форсунок, що запобігає замерзанню обмивати рідини
  • обсяг бачка омивача становить 5 л, що дуже зручно при далеких поїздках
  • індикатор низького рівня рідини омивача
  • система дистанційного запуску двигуна Renault Start, яка легко програмується через мультимедійну систему або запускається з ключ-карти
  • акумуляторна батарея збільшеної місткості
  • генератор підвищеної потужності
  • двигуни пристосовані до пуску при температурі -30°C
  • калібрування блоку управління двигуном для палива і кліматичних умов
  • адаптація технічних рідин до експлуатації при низьких температурах.

Спеціально для складних дорожніх умов:

  • високий кліренс (205 мм) і відмінна геометрія кузова
  • захист кузова 3600 дозволяє пересуватися по дорогах без покриття і нерівній місцевості без побоювання пошкодити кузов
  • двері були сконструйовані таким чином, щоб мінімізувати забруднення поверхні кузова і порогів автомобіля. Крім того, ущільнювач по всьому периметру нижнього порога захищає його від бруду і запобігає забруднення одягу при виході з автомобіля
  • в обох версіях - 4x4 і 4x2 - ARKANA оснащується повнорозмірним запасним колесом, яке дозволяє зберегти розмір дорожнього просвіту на попередньому рівні і не боятися нерівностей на дорозі
  • металевий захист паливопроводу і силового агрегату
  • антигравійне покриття днища.

Автомобіль пройшов більше 1 000 000 км випробувань, які підтверджують відповідність Renault ARKANA високим стандартам якості Альянсу.