ПРОДАЖІ ГРУПИ RENAULT У СВІТІ У 2019
НАС МОТИВУЮТЬ ВИКЛИКИ, МИ ЗАВЖДИ ПРАГНЕМО ДО НОВОГО!
● Група Renault зберігає ринкову частку 4,25% на тлі падіння ринку на
4,8%. Продажі склали 3,8 млн автомобілів (-3,4 %).
● За останній квартал Група збільшила продажі завдяки успіху нового
Clio в Європі, Arkana в Росії і Triber в Індії.
● Група зміцнює позиції на ключових ринках: у Європі ринкова частка
зросла на 1,3%, в Росії Група впевнено лідирує з ринковою часткою в 29%, в
Бразилії вона піднялася на дві позиції і стала брендом No4, а в Індії Renault
виявилася єдиною компанією, яка збільшила продажі легкових автомобілів.
● У 2020 році Група починає новий етап своєї стратегії електрифікації,
який ознаменується запуском Twingo Z.E. і стартом продажів автомобілів з
новою гібридною і гібридною силовою установкою, що заряджається,
E-Tech.
● Привабливість нових продуктів для клієнтів допоможе групі
продовжити оптимізацію цінової політики, що почалася в 2019 році.
Олів'є Мюрге, виконавчий віце-президент Групи Renault з продажів та
регіональної політики: "Продажі Групи в останньому кварталі виросли завдяки
успіху нових моделей на ключових ринках Групи, таких як Європа, Росія та Індія,
де Renault впевнено зміцнює свої позиції. У 2020 році ми робимо ставку на продажі
наших бестселерів, нового Clio і нового Captur, а також на електричні та гібридні
моделі, в першу чергу, мова йде про новий ZOE, Twingo Z.E. і силову установку
E-Tech. Ми продовжимо розпочату в 2019 році оптимізацію цінової політики, яка
стала можливою завдяки високій якості і привабливості наших нових продуктів."
У 2019 Група Renault реалізувала 3 753 723 автомобілі в усьому світі, показавши
спад на 3,4% (-130 550 автомобілів, включаючи -183 000 автомобілів в Ірані,
Аргентині та Туреччині) на тлі скорочення ринку на 4,8%.
Світові продажі електромобілів Групи зросли на 23,5% до 62 447 од. Новий ZOE,
випущений в кінці 2019 року, стане флагманом електричної лінійки у 2020. У
сегменті легких комерційних електромобілів Kangoo Z.E. залишається
беззаперечним лідером, його продажі зросли на 19,2% до 10 349 автомобілів. У
листопаді Група випустила на китайський ринок модель Renault City K-ZE, продажі
якої за два місяці склали 2 658 автомобілів.
У сегменті легкого комерційного транспорту Група збільшила продажі на 0,7% і
встановила черговий рекорд. Цього вдалося досягти завдяки результатам роботи
бренду Renault в Європі, продажі якого зросли на 3,6% на тлі зростання ринку на
2,8%.
Renault Pro+ другий рік поспіль лідирує в Європі за продажами фургонів і легких
комерційних автомобілів, а також легких комерційних електромобілів.
У Європі продажі виросли на 1,3% на тлі зростання ринку на 1,2%. Clio очолює
B-сегмент, при цьому 45% продажів нового Clio припадають на флагманську
версію. Щоб розширити асортимент, Renault залишили в лінійці Clio 4. Captur – як і
раніше провідний кросовер в своїй категорії. Продажі ZOE виросли на 19,1% (47
027 автомобілів). Бренд Dacia сьомий рік поспіль встановлює рекорд продажів в
Європі – 564 854 автомобілів (+10,4%), це зростання обумовлене популярністю
моделей Duster і Sandero.
У Бразилії продажі виросли на 11,3% до 239 174 автомобілів, а ринкова частка
досягла рекордних 9% (+0,3 пп) завдяки хорошим результатам Kwid. Бренд
Renault зберігає позитивну динаміку на цьому ринку – зростання склало 7,4%.
В Індії стратегія Групи починає приносити плоди. Renault є єдиним брендом, який в
2019 році поліпшив свої позиції в сегменті легкових автомобілів. Продажі зросли
на 7,9% на тлі скорочення ринку на 11,3%. Цей ріст обумовлений, в першу чергу,
успішних запуском Triber і хорошими продажами нового Kwid. Ринкова частка
досягла 2,5%, що на 0,45 пп більше в порівнянні з 2018 роком. Triber - це
компактний, універсальний автомобіль, в якому можуть подорожувати до семи
чоловік. Після його виходу в серпні продажі вже досягли 24 142 автомобілі, при
цьому більше половини припадає на преміальну комплектацію. Triber знаходиться
в сегменті, який до 2022 року повинен скласти приблизно 50% від усього
індійського ринку.
За межами ключових країн Група лідирує в Африці, Туреччині, Колумбії і Румунії.
У 2020 році Група починає новий етап своєї стратегії електрифікації, який
ознаменується запуском Twingo Z.E. і стартом продажів автомобілів з гібридною і
гібридною силовою установкою, що заряджається, E-Tech.
Продажі групи за регіонами, ЛА + ЛКА
|
На кінець грудня* |
||
|
2019 |
2018 |
Змін., % |
Франція |
698 723 |
689 788 |
1,3% |
Європа ** (викл. Францію) |
1 247 098 |
1 230 963 |
1,3% |
Всього Франція + Європа |
1 945 821 |
1 920 751 |
1,3% |
Африка - Близький Схід - Індія |
453 223 |
561 860 |
-19,3% |
Африка - Близький Схід - Індія (викл. Іран) |
453 223 |
460 513 |
-1,6% |
Євразія |
750 571 |
747 729 |
0,4% |
Америка |
424 537 |
437 081 |
-2,9% |
Китай |
179 571 |
216 852 |
-17,2% |
Разом (викл Франція + Європа) |
1 807 902 |
1 963 522 |
-7,9% |
Всього в світі |
3 753 723 |
3 884 273 |
-3,4% |
Всього в світі (викл. Іран) |
3 753 723 |
3 782 926 |
-0,8% |
* Продажі
** Європа = ЄС (за винятком Франції та Румунії) + Ісландія, Норвегія, Швейцарія, Сербія і Балкани European Union
Продажі за брендами
|
Грудень |
На кінець грудня* |
||||
|
2019 |
2018 |
Змін., % |
2019 |
2018 |
Змін., % |
RENAULT |
|
|
|
|
|
|
PC |
192 031 |
163 954 |
17,1% |
1 944 934 |
2 123 615 |
-8,4% |
LCV |
40 345 |
37 194 |
8,5% |
412 159 |
408 987 |
0,8% |
PC+LCV |
232 376 |
201 148 |
15,5% |
2 357 093 |
2 532 602 |
-6,9% |
DACIA |
|
|
|
|
|
|
PC |
62 803 |
53 369 |
17,7% |
690 525 |
654 996 |
5,4% |
LCV |
3 633 |
4 726 |
-23,1% |
46 045 |
45 625 |
0,9% |
PC+LCV |
66 436 |
58 095 |
14,4% |
736 570 |
700 621 |
5,1% |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
|
|
|
|
|
|
PC |
9 790 |
10 402 |
-5,9% |
79 081 |
84 954 |
-6,9% |
ALPINE |
|
|
|
|
|
|
PC |
446 |
293 |
52,2% |
4 835 |
2 094 |
130,9% |
LADA |
|
|
|
|
|
|
PC |
38 910 |
37 818 |
2,9% |
400 256 |
385 181 |
3,9% |
LCV |
1 122 |
1 136 |
-1,2% |
12 633 |
13 211 |
-4,4% |
PC+LCV |
40 032 |
38 954 |
2,8% |
412 889 |
398 392 |
3,6% |
JINBEI&HUASONG |
|
|
|
|
|
|
PC |
301 |
521 |
-42,2% |
8 449 |
13 416 |
-37,0% |
LCV |
15 152 |
12 123 |
25,0% |
153 452 |
152 194 |
0,8% |
PC+LCV |
15 453 |
12 644 |
22,2% |
161 901 |
165 610 |
-2,2% |
AVTOVAZ |
|
|
|
|
|
|
PC |
1 354 |
0 |
0,0% |
1 354 |
0 |
0,0% |
RENAULT GROUP |
|
|
|
|
|
|
PC |
305 635 |
266 357 |
14,7% |
3 129 434 |
3 264 256 |
-4,1% |
LCV |
60 252 |
55 179 |
9,2% |
624 289 |
620 017 |
0,7% |
PC+LCV |
365 887 |
321 536 |
13,8% |
3 753 723 |
3 884 273 |
-3,4% |
Група Renault: 15 найбільших ринків на кінець грудня
|
|
Продажі* |
Доля ринку ЛА+ЛКА 2018 |
|
|
(шт.) |
(%) |
1 |
ФРАНЦІЯ |
698 723 |
25,9 |
2 |
РОСІЯ** |
508 647 |
29,0 |
3 |
НІМЕЧЧИНА |
247 155 |
6,3 |
4 |
БРАЗИЛІЯ |
239 174 |
9,0 |
5 |
ІТАЛІЯ |
220 403 |
10,5 |
6 |
ІСПАНІЯ + КАНАРСЬКІ ОСТРОВА |
183 264 |
12,4 |
7 |
КИТАЙ *** |
179 494 |
0,7 |
8 |
БРИТАНІЯ |
109 952 |
4,1 |
9 |
БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ |
90 989 |
13,1 |
10 |
ІНДІЯ |
88 869 |
2,5 |
11 |
ПІВДЕННА КОРЕЯ |
86 859 |
5,0 |
12 |
ТУРЕЧЧИНА |
85 055 |
17,8 |
13 |
РУМУНІЯ |
72 165 |
37,6 |
14 |
МАРОККО |
70 281 |
42,4 |
15 |
ПОЛЬЩА |
69 090 |
11,1 |
* 2019, за винятком продажів Twizy
** включаючи продажі АВТОВАЗа
*** Включаючи продажу Jinbei & Huasong