ПРОДАЖІ ГРУПИ RENAULT У СВІТІ У 2019
НАС МОТИВУЮТЬ ВИКЛИКИ, МИ ЗАВЖДИ ПРАГНЕМО ДО НОВОГО!

● Група Renault зберігає ринкову частку 4,25% на тлі падіння ринку на
4,8%. Продажі склали 3,8 млн автомобілів (-3,4 %).
● За останній квартал Група збільшила продажі завдяки успіху нового
Clio в Європі, Arkana в Росії і Triber в Індії.
● Група зміцнює позиції на ключових ринках: у Європі ринкова частка
зросла на 1,3%, в Росії Група впевнено лідирує з ринковою часткою в 29%, в
Бразилії вона піднялася на дві позиції і стала брендом No4, а в Індії Renault
виявилася єдиною компанією, яка збільшила продажі легкових автомобілів.
● У 2020 році Група починає новий етап своєї стратегії електрифікації,
який ознаменується запуском Twingo Z.E. і стартом продажів автомобілів з
новою гібридною і гібридною силовою установкою, що заряджається,
E-Tech.
● Привабливість нових продуктів для клієнтів допоможе групі
продовжити оптимізацію цінової політики, що почалася в 2019 році.

Олів'є Мюрге, виконавчий віце-президент Групи Renault з продажів та
регіональної політики: "Продажі Групи в останньому кварталі виросли завдяки
успіху нових моделей на ключових ринках Групи, таких як Європа, Росія та Індія,
де Renault впевнено зміцнює свої позиції. У 2020 році ми робимо ставку на продажі
наших бестселерів, нового Clio і нового Captur, а також на електричні та гібридні
моделі, в першу чергу, мова йде про новий ZOE, Twingo Z.E. і силову установку
E-Tech. Ми продовжимо розпочату в 2019 році оптимізацію цінової політики, яка
стала можливою завдяки високій якості і привабливості наших нових продуктів."

У 2019 Група Renault реалізувала 3 753 723 автомобілі в усьому світі, показавши
спад на 3,4% (-130 550 автомобілів, включаючи -183 000 автомобілів в Ірані,
Аргентині та Туреччині) на тлі скорочення ринку на 4,8%.

Світові продажі електромобілів Групи зросли на 23,5% до 62 447 од. Новий ZOE,
випущений в кінці 2019 року, стане флагманом електричної лінійки у 2020. У

сегменті легких комерційних електромобілів Kangoo Z.E. залишається
беззаперечним лідером, його продажі зросли на 19,2% до 10 349 автомобілів. У
листопаді Група випустила на китайський ринок модель Renault City K-ZE, продажі
якої за два місяці склали 2 658 автомобілів.
У сегменті легкого комерційного транспорту Група збільшила продажі на 0,7% і
встановила черговий рекорд. Цього вдалося досягти завдяки результатам роботи
бренду Renault в Європі, продажі якого зросли на 3,6% на тлі зростання ринку на
2,8%.

Renault Pro+ другий рік поспіль лідирує в Європі за продажами фургонів і легких
комерційних автомобілів, а також легких комерційних електромобілів.

У Європі продажі виросли на 1,3% на тлі зростання ринку на 1,2%. Clio очолює
B-сегмент, при цьому 45% продажів нового Clio припадають на флагманську
версію. Щоб розширити асортимент, Renault залишили в лінійці Clio 4. Captur – як і
раніше провідний кросовер в своїй категорії. Продажі ZOE виросли на 19,1% (47
027 автомобілів). Бренд Dacia сьомий рік поспіль встановлює рекорд продажів в
Європі – 564 854 автомобілів (+10,4%), це зростання обумовлене популярністю
моделей Duster і Sandero.

У Бразилії продажі виросли на 11,3% до 239 174 автомобілів, а ринкова частка
досягла рекордних 9% (+0,3 пп) завдяки хорошим результатам Kwid. Бренд
Renault зберігає позитивну динаміку на цьому ринку – зростання склало 7,4%.

В Індії стратегія Групи починає приносити плоди. Renault є єдиним брендом, який в
2019 році поліпшив свої позиції в сегменті легкових автомобілів. Продажі зросли
на 7,9% на тлі скорочення ринку на 11,3%. Цей ріст обумовлений, в першу чергу,
успішних запуском Triber і хорошими продажами нового Kwid. Ринкова частка
досягла 2,5%, що на 0,45 пп більше в порівнянні з 2018 роком. Triber - це
компактний, універсальний автомобіль, в якому можуть подорожувати до семи
чоловік. Після його виходу в серпні продажі вже досягли 24 142 автомобілі, при
цьому більше половини припадає на преміальну комплектацію. Triber знаходиться
в сегменті, який до 2022 року повинен скласти приблизно 50% від усього
індійського ринку.

За межами ключових країн Група лідирує в Африці, Туреччині, Колумбії і Румунії.

У 2020 році Група починає новий етап своєї стратегії електрифікації, який
ознаменується запуском Twingo Z.E. і стартом продажів автомобілів з гібридною і
гібридною силовою установкою, що заряджається, E-Tech.

Продажі групи за регіонами, ЛА + ЛКА

 

 

На кінець грудня*

 

2019

2018

Змін., %

Франція

698 723

689 788

1,3%

Європа ** (викл. Францію)

1 247 098

1 230 963

1,3%

Всього Франція + Європа

1 945 821

1 920 751

1,3%

Африка - Близький Схід - Індія

453 223

561 860

-19,3%

Африка - Близький Схід - Індія (викл. Іран)

453 223

460 513

-1,6%

Євразія

750 571

747 729

0,4%

Америка

424 537

437 081

-2,9%

Китай

179 571

216 852

-17,2%

Разом (викл Франція + Європа)

1 807 902

1 963 522

-7,9%

Всього в світі

3 753 723

3 884 273

-3,4%

Всього в світі (викл. Іран)

3 753 723

3 782 926

-0,8%

 

* Продажі

** Європа = ЄС (за винятком Франції та Румунії) + Ісландія, Норвегія, Швейцарія, Сербія і Балкани European Union

 

Продажі за брендами

 

 

Грудень

На кінець грудня*

 

2019

2018

Змін., %

2019

2018

Змін., %

RENAULT

 

 

 

 

 

 

PC

192 031

163 954

17,1%

1 944 934

2 123 615

-8,4%

LCV

40 345

37 194

8,5%

412 159

408 987

0,8%

PC+LCV

232 376

201 148

15,5%

2 357 093

2 532 602

-6,9%

DACIA

 

 

 

 

 

 

PC

62 803

53 369

17,7%

690 525

654 996

5,4%

LCV

3 633

4 726

-23,1%

46 045

45 625

0,9%

PC+LCV

66 436

58 095

14,4%

736 570

700 621

5,1%

RENAULT SAMSUNG MOTORS

 

 

 

 

 

 

PC

9 790

10 402

-5,9%

79 081

84 954

-6,9%

ALPINE

 

 

 

 

 

 

PC

446

293

52,2%

4 835

2 094

130,9%

LADA

 

 

 

 

 

 

PC

38 910

37 818

2,9%

400 256

385 181

3,9%

LCV

1 122

1 136

-1,2%

12 633

13 211

-4,4%

PC+LCV

40 032

38 954

2,8%

412 889

398 392

3,6%

JINBEI&HUASONG

 

 

 

 

 

 

PC

301

521

-42,2%

8 449

13 416

-37,0%

LCV

15 152

12 123

25,0%

153 452

152 194

0,8%

PC+LCV

15 453

12 644

22,2%

161 901

165 610

-2,2%

AVTOVAZ

 

 

 

 

 

 

PC

1 354

0

0,0%

1 354

0

0,0%

RENAULT GROUP

 

 

 

 

 

 

PC

305 635

266 357

14,7%

3 129 434

3 264 256

-4,1%

LCV

60 252

55 179

9,2%

624 289

620 017

0,7%

PC+LCV

365 887

321 536

13,8%

3 753 723

3 884 273

-3,4%

 

Група Renault: 15 найбільших ринків на кінець грудня

 

 

 

Продажі*

Доля ринку ЛА+ЛКА 2018

 

 

(шт.)

(%)

1

ФРАНЦІЯ

698 723

25,9

2

РОСІЯ**

508 647

29,0

3

НІМЕЧЧИНА

247 155

6,3

4

БРАЗИЛІЯ

239 174

9,0

5

ІТАЛІЯ

220 403

10,5

6

ІСПАНІЯ + КАНАРСЬКІ ОСТРОВА

183 264

12,4

7

КИТАЙ ***

179 494

0,7

8

БРИТАНІЯ

109 952

4,1

9

БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ

90 989

13,1

10

ІНДІЯ

88 869

2,5

11

ПІВДЕННА КОРЕЯ

86 859

5,0

12

ТУРЕЧЧИНА

85 055

17,8

13

РУМУНІЯ

72 165

37,6

14

МАРОККО

70 281

42,4

15

ПОЛЬЩА

69 090

11,1

 

* 2019, за винятком продажів Twizy

** включаючи продажі АВТОВАЗа

*** Включаючи продажу Jinbei & Huasong