КОМАНДА RENAULT F1 ЗБИРАЄ ПЕРШІ ОЧКИ В НОВОМУ СЕЗОНІ FORMULA-1 НА ГРАН-ПРІ АВСТРАЛІЇ

 

Renault F1 Team збирає очки на початку Чемпіонату світу Formula-1 2019 завдяки сьомому місцю Ніко Хюлькенберга на Гран-прі Австралії, що пройшов на трасі «Альберт-Парк» в Мельбурні.

Ніко чудово почав гонку, вирвавшись з одинадцятого місця на стартовій решітці на восьму позицію вже на першому колі, після чого діяв вкрай обачно і фінішував на сьомому місці, повторивши свій торішній результат в Австралії.

 

Його партнер по команді Даніель Ріккардо, який дебютував за команду на домашньому для себе Гран-прі, був змушений зійти з дистанції на 28-му колі через пошкодження боліда в результаті прикрого інциденту на першому колі. Непогано стартувавши, Даніель вискочив на узбіччя, де зламав переднє антикрило, після чого йому довелося зробити незапланований піт-стоп для заміни. А в середині гонки в якості запобіжного заходу команда зняла його з дистанції.

 

  • Ніко стартував з 11-го місця на шинах Pirelli Soft (червоні) і на першому ж колі вирвався на восьму позицію. На 13-му колі він змінив шини на Hard (білі) і піднявся ще на одну сходинку вгору, зберігши 7-е місце до кінця гонки.
  • Даніель стартував з 12-го місця на шинах Soft, заїхав у бокси в кінці першого кола, де встановив нове переднє антикрило і шини Hard. На 28-му колі він був змушений зійти з дистанції, щоб не допустити серйозних поломок в результаті пошкоджень, отриманих на старті.

 

Ніко Хюлькенберг, стартував 11-м, фінішував 7-м:

«Гарний початок сезону і важливі очки. Гонка вийшла досить непростою, особливо останні 10 кіл, коли я опинився під серйозним тиском і довелося поборотися, щоб зберегти сьоме місце. І я дуже задоволений, що мені це вдалося. По суті, все вирішувалося на першому і останньому колах. Тут дуже важливо добре стартувати, після чого досить стежити за станом автомобіля і шин. Ми можемо бути задоволені сьогоднішньою гонкою. Результат в цілому позитивний, але нам ще варто працювати і працювати. Потрібно продовжувати модернізувати машину, приділивши особливу увагу поліпшенню балансу.»

 

Даніель Ріккардо, стартував 12-м:

«Я дуже-дуже розчарований. Я добре стартував, почав атакувати Переса, а потім змістився в бік. Колесо потрапило на траву, але я не надав цьому значення, а потім зовсім несподівано зловив здоровенний горб. Страшенно прикро. На жаль, в той момент гонка для мене, по суті, закінчилася. Все сталося дуже швидко, і мені шкода, що все склалося саме так. Ніко показав, що болід претендує на місце в першій вісімці, і ми постараємося виступити більш обережно і результативно в Бахрейні.»

 

Сіріль Абітбуль, директор команди:

«Ми залишаємо Австралію зі змішаними почуттями, тут були і позитивні, і негативні моменти. Головним розчаруванням стала кваліфікація, де певні проблеми не дозволили розкрити свій потенціал і отримати високу стартову позицію. Через це Даніелю довелося ризикувати на старті, він спробував відіграти кілька позицій, але в результаті стався той неприємний інцидент, і в підсумку болід довелося відкликати в бокси через пошкодження. Ніко зміг з честю вийти зі складної ситуації і провів відмінну гонку. Він діяв з розумом, добре пілотував і фінішував сьомим. Ми знаємо, що наш болід може бути набагато швидшим, особливо в кваліфікації, і в наступній гонці ми в першу чергу будемо намагатися вичавити максимум з вихідної платформи, паралельно працюючи над запланованими оновленнями.»

 

Про Groupe Renault

Groupe Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,88 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.