Groupe Renault: легкі комерційні автомобілі НАБУВАЮТЬ новОГО вимірУ

 

  • Groupe Renault - лідер європейського ринку фургонів та легких комерційних автомобілів з електроприводом - представляє чотири нові моделі: новий Renault MASTER, новий Renault TRAFIC, новий Renault ALASKAN та концепт-кар KANGOO Z.E.
  • Groupe Renault працює над реалізацією амбітної стратегії щодо легких комерційних автомобілів. Renault прагне досягти глобального розширення свого лідерства на нові ринки.
  • Renault представляє своє бачення майбутнього у формі досліджень нових сфер використання засобів доставки «останньої милі» із застосуванням EZ-FLEX - експериментального легкого комерційного автомобіля з електроприводом, під’єднаного до Інтернету.

 

Дені Ле Вот (Denis Le Vot), Alliance SVP, підрозділ легких комерційних автомобілів Renault-Nissan: “2018 рік став найуспішнішим за обсягами продажів легких комерційних автомобілів: зростання порівняно з минулим роком склало 34 %. У 2019 році ми продовжимо оновлення нашої лінійки продуктів, щоб задовольнити сподівання наших клієнтів. Розробка Renault Pro+ та пропозиція щодо онлайн-сервісів дадуть нам змогу й надалі створювати точні інноваційні рішення для сприяння розвитку бізнесу наших професійних клієнтів.”

 

Лоренс ван ден Акер (Laurens van den Acker), виконавчий віце-президент Groupe Renault, відповідальний за корпоративний дизайн: “У межах оновлення цієї лінійки Renault пропонує нові моделі Master і Trafic з увиразненою подібністю елементів екстер’єру. Усі наші легкі комерційні автомобілі, зокрема новий Renault Alaskan, мають сучасний продуманий, виразний і привабливий дизайн капота. Такий самий дизайн буде використано у моделях Kangoo нового покоління, прообразом яких стала концептуальна модель міського електромобіля Kangoo Z.E.”

 

Groupe Renault полегшує життя клієнтам шляхом покращення дизайну та якості своїх продуктів, а також розширення переліку технологій, рішень для забезпечення комфорту і сервісів. У 2019 році група оновить частину своєї лінійки легких комерційних автомобілів, щоб підтвердити свою позицію лідера ринку.

 

  • Новий Renault Master отримав нову виразнішу передню частину, повністю оновлений інтер’єр, нові системи допомоги водієві (система допомоги під час їзди заднім ходом Rear View Assist, система стабілізації у разі бічного вітру Side Wind Assist тощо), а також потужніші та економічніші двигуни (до 180 к.с./400 Нм). Інноваційне обладнання моделі полегшить життя власників. Новий Master також наявний у версії з повністю електричним приводом, що отримав назву Master Z.E.
  • Новий фургон Renault Trafic - багатофункціональний модернізований фургон з вишуканим дизайном інтер’єру та екстер’єру, новими двигунами та автоматичною коробкою передач EDC6. Новий Renault Trafic також доступний у пасажирських версіях Combi, Bus і Space Class.
  • Новий пікап Renault Alaskan зберіг «м’язистий» дизайн та отримав низку нових особливостей, що забезпечують додаткову міцність та максимальний рівень безпеки. Корисне навантаження автомобіля зросло до 1,1 т.
  • Концепт-кар Kangoo Z.E. -  версія міського автомобіля з електроприводом, що слугує провісником оновлення лінійки Kangoo, початок якого очікується у 2020 році. Завдяки скульптурному та динамічному дизайну його можна адаптувати до змін режиму роботи і потреб у мобільності.

 

Після презентації концепт-кара EZ-PRO Groupe Renault продовжить готуватися до майбутнього, досліджуючи нові сфери використання засобів доставки «останньої милі» із застосуванням EZ-FLEX - компактного і маневреного автомобіля з електроприводом, під’єднаного до Інтернету.

 

Спираючись на 120-річний досвід та лідерство на європейському ринку фургонів і легких комерційних автомобілів з електроприводом з 1998 року, у 2018 році Groupe Renault встановила новий світовий рекорд за обсягом продажів: кількість зареєстрованих автомобілів склала 619 229 одиниць. Група зміцнює свої позиції не лише у Європі, але й у Латинській Америці та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Renault є першопрохідцем і водночас лідером європейського ринку легких комерційних автомобілів з електроприводом (частка ринку становить 46,2 %) - передусім завдяки своєму бестселеру Kangoo Z.E.

 

Groupe Renault демонструє міцні як ніколи лідерські позиції на ринку легких комерційних автомобілів і підтверджує своє прагнення разом з альянсом Renault-Nissan-Mitsubishi стати першим глобальним гравцем на ринку легких комерційних автомобілів з обсягами продажів понад 2,5 млн одиниць. Група розширила присутність на світовому ринку, випустивши на ринок Південної Кореї моделі Renault Master, у Латинській Америці починаються продажі нового Kangoo, спеціально адаптованого до потреб південно-американських клієнтів, а на ринках Аргентини та Колумбії тривають продажі пікапа Duster Oroch, що є справжнім бестселером. На ринок Китаю Groupe Renault планує до 2022 року випустити через компанію RBJAC (Renault Brilliance Jinbei Automotive Company) сім легких комерційних автомобілів (три з них - із повністю електричним приводом).