Cервісні станції renault працюють під час Карантину та обмежувальних протиепідемічних заходів
Компанія Renault в Україні повідомляє, що на період запровадження карантину та обмежувальних протиепідемічних заходів (з 08.01.21 по 25.01.21) сервісні станції офіційної мережі Renault по всій Україні працюють в повному обсязі, в звичному режимі.
Для роботи офіційних шоу-румів Renault запроваджено дистанційний режим роботи, без відвідування салону. Це означає, що консультанти офіційної дилерської мережі можуть проводити онлайн-консультації та онлайн-презентації автомобілів.
Придбати автомобіль Renault можливо дистанційно. Для цього потрібно здійснити 5 кроків:
- Обрати модель на сайті https://www.renault.ua/
- Заповнити форму https://www.renault.ua/contact/modelpicker-purchase.html?utm_campaign=ONLINE2021F&utm_medium=ONLINE2021Dsms&utm_source=sms&CAMPAIGN=ONLINE2021Y&ORIGIN=ONLINES Представник дилера зв’язується з клієнтом протягом 2-х годин та допомагає обрати автомобіль.
- Підписати пакет документів (договір на покупку та специфікацію автомобіля, рахунок на автомобіль), який дилерський центр доправить на підпис (кур'єром чи співробітником дилерського центра).
- Сплатити автомобіль згідно рахунку, що наданий дилером, через систему онлайн платежів або в інший зручний спосіб. Рахунок дійсний протягом 2-х банківських днів.
- Отримати автомобіль. Строки доставки авто будуть зазначені в договорі.
Продаж автомобілів здійснюється офіційними дилерськими центрами Renault, перелік та контактну інформацію щодо яких можна дізнатися за посиланням https://www.renault.ua/find-a-dealer.html.
Детальнішу інформацію можна також отримати за телефоном гарячої лінії 0 800 500 351*.
*Дзвінки приймаються: пн-пт 08.00-20.00, сб-нд 09.00-19.00,
e-mail: relation.client@renault.com