Cервісні станції renault працюють під час Карантину та обмежувальних протиепідемічних заходів

 

Компанія Renault в Україні повідомляє, що на період запровадження карантину та обмежувальних протиепідемічних заходів (з 08.01.21 по 25.01.21) сервісні станції офіційної мережі Renault по всій Україні працюють в повному обсязі, в звичному режимі.

 

Для роботи офіційних шоу-румів Renault запроваджено дистанційний режим роботи, без відвідування салону. Це означає, що консультанти офіційної дилерської мережі можуть проводити  онлайн-консультації та онлайн-презентації автомобілів. 

 

Придбати автомобіль Renault можливо дистанційно. Для цього потрібно здійснити 5 кроків:

  1. Обрати модель на сайті https://www.renault.ua/ 
  2. Заповнити форму https://www.renault.ua/contact/modelpicker-purchase.html?utm_campaign=ONLINE2021F&utm_medium=ONLINE2021Dsms&utm_source=sms&CAMPAIGN=ONLINE2021Y&ORIGIN=ONLINES  Представник дилера зв’язується з клієнтом протягом 2-х годин та допомагає обрати автомобіль.
  3. Підписати пакет документів (договір на покупку та специфікацію автомобіля, рахунок на автомобіль), який дилерський центр доправить на підпис (кур'єром чи співробітником дилерського центра).
  4. Сплатити автомобіль згідно рахунку, що наданий дилером, через систему онлайн платежів або в інший зручний спосіб. Рахунок дійсний протягом 2-х банківських днів.
  5. Отримати автомобіль. Строки доставки авто будуть зазначені в договорі.

 

Продаж автомобілів здійснюється офіційними дилерськими центрами Renault, перелік та контактну інформацію щодо яких можна дізнатися за посиланням https://www.renault.ua/find-a-dealer.html

 

Детальнішу інформацію можна також отримати за телефоном гарячої лінії 0 800 500 351*.

 

*Дзвінки приймаються: пн-пт 08.00-20.00, сб-нд 09.00-19.00,

e-mail: relation.client@renault.com