На Гран-прі Японії команда Renault F1 Team показала характер і привела
обох пілотів до очків.
Даніель Ріккардо зробив вражаючий прорив з шістнадцятого місця і прийшов
сьомим, а Ніко Хюлькенберг перетнув фінішну лінію дев‎'‎ятим, піднявшись на
шість місць зі стартової позиції.
Через загрозу тайфуну в суботу кваліфікація була перенесена на неділю, тому
вона пройшла в один день разом з перегонами з різницею в кілька годин. Через
сильний поривчастий вітер на ранковій кваліфікації гонщикам доводилося
пілотувати на межі ризику. 
Даніель, якому так і не вдалося підібрати збалансовані
налаштування в мінливих умовах, вибув вже в першому кваліфікаційному сегменті,
а Ніко дійшов до другого. Однак через протікання в гідравлічній системі в ході
другого сегмента він виявився п‎'‎ятнадцятим.
Ніко блискуче стартував і до кінця першого кола відіграв п‎'‎ять позицій, Даніель
також впритул наблизився до першої десятки, обігнавши кілька автомобілів на
самому початку перегонів. Завдяки сміливій стратегії з одним піт-стопом обидва
пілоти просунулися ще вище і в наполегливій боротьбі зробили ряд захоплюючих
обгонів.
Команда залишає Сузуку, набравши сім очок.
Ніко Хюлькенберг, стартував 15-м, фінішував 9-м:"Це дивовижний прорив після
провальної ранкової кваліфікації. Я відмінно стартував, обійшов кілька машин в
першому повороті і зайняв гарну позицію для подальшого просування вгору. А
потім почалася виснажлива боротьба. Другу половину дистанції я йшов в
щільному трафіку, а ближче до кінця дистанції, коли у всіх почали зношуватися
шини, ситуація на трасі загострилася до межі."
Даніель Ріккардо, стартував 16-м, фінішував 7-м:"Команда заслужила цей
результат. Останнім часом нас переслідували невдачі, коли ми взагалі не
набирали очок, тому сьогоднішнє сьоме місце – це відмінний результат. У
кваліфікації у мене була проблема із задньою частиною машини, яку потім
виправили, але через неї я стартував з дуже низької позиції. У перегонах я йшов
швидко і успішно обганяв інших пілотів."